söndag 13 oktober 2013

home is were the heart is

Home is were the heart is.
Så skönt att vara hemma, även om det är skojsigt att vara borta lite ibland.
Kanske behöver man komma bort för att få längta.
Det är lite härligt att längta.
Men nu behöver jag inte längta hem. 
Efter att ha ägnat många timmar på olika flygplatser kom jag äntligen sent igår kväll hem.
Pino hoppade och skuttade och pussade mig massor. Sedan låg han och tryckte sig mot mig hela natten. Vi har inte setts på två veckor, för det var så mycket och jag hann ju med Barcelona också innan Montenegro.
Men nu är jag hemma och ska snart gå och yoga hos Charlotte på Ashtangayoga på Odengatan.
Även om jag yogar när jag är ute och har yogaresor, så blir det aldrig som när man är hemma på sin hemmashala. Därför ska det bli så skönt att få sträcka ut sig ordentligt och bli lite korrigerad.

Var inne och kollade vad Yogamarathon mot bröstcancer dragit in, över 100 000 kr till Bröstcancerfonden. Det är fantastiskt.  Kanske dimper in lite mer pengar under dagen. Hoppas det.

Här lite söndagsgodis: Kolla vilken Kul film om yoga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar