onsdag 9 oktober 2013

Frisk och strålande hy

Som ett kvitto på att det fungerar. Är i ett regnigt Montenegro. Passar då på att få massage och färga bryn och fransar.
Hudvårdsterapeuten: -Just curios. What products do you use?
Jag:- Only natural things.
Hudvårdsterapeuten: - You've got perfect skin.
Jag : -Thank you. Im Only using oil for My skin.
Hudvårdsteraputen: -Oil?!
Jag: -Yes, Only oil. I clean with oil, and i use oil day and night. I use a swedish mark called Moonsun.

Hudvårdsterapeuten tyckte jag hade så fin hud att hon bjöd på en ansiktsmassage med kollagen.

Och tänk så mycket omsorg jag lagt ner på min hud det senaste året. Verkligen tagit hand om huden och nästa år i början av 2014 kommer boken Frisk och strålande hy... På Bonnier Semic. Där delar jag och flera andra med sig av sina bästa hudtips. 

3 kommentarer:

  1. Vilken fin komplimang! Ser verkligen fram emot den boken.

    Senaste veckan har jag kört din yoga-dvd för nybörjare! Så bra genomgångar, men jäklar vad jag är stel och klumpig. Nu får det bli din dvd tre gånger i veckan året ut. Hoppas att det går lättare med tiden.

    /Bea

    SvaraRadera
  2. Ser jättemycket framemot boken!
    Och Moonsuns produkter hoppas jag på att få testa nångång, har inte hittat någon som levererar till Finland ännu.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hittade till din blogg häromdagen! Har de senaste månaderna upptäckt hur fantastisk yogan är och hur mycket den ger mig. Jätteinspirerande blogg! kram

    SvaraRadera