söndag 23 september 2012

knip

I början av nästa år kommer min och fotograf Anneli Hildonens bok Knip för bättre hälsa ut på Bonniers. Här kan ni läsa mer och man kan också förbeställa boken. Känns märkligt att ses sig själv på omslaget som togs några veckor innan jag fick besked om att jag hade cancer. Men redan där kände jag att något var fel. Vilken tur att jag tog tag i det och gick och kollade mig. Jag ville se ut som 80-tals gymbrutta på bilden. Haha jag tycker att vi lyckades. Tack Anna Frid för snygg hår&make. Tack H&M och Dance&gymshopen för kläder och Lena Alinder för fina miljön.



Här kan du läsa mer om boken och förbeställa. KNIP
Och glöm inte att Knipa är en färskvara och nåt man behöver göra varje dag hela livet. Boken är fullmatad med övningar och anledningar till att ta knipandet på allvar.

4 kommentarer:

  1. läcker bild! Boken ska definitivt inhandlas!

    SvaraRadera
  2. Hej Karin!

    Pepp på nya boken och klickade mig in för att förbeställa. Det gick inte, endast bevaka boken och så står det preliminärt utgivningsdatum 2013-01-17. Det känns ju jättelångt dit. Stämmer det verkligen? Vill. Ha. Boken. Nu. ;D

    Kärlek och kraft till dig fina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, man kan bara bevaka tydligen, helt rätt. Men snart kan man köpa den. I början av nästa år. Tack gulliga du för pepp. Kram

      Radera
    2. Då får jag hålla mig till tåls då, dock är inte tålamod min starka sida ;) Men som tröst beställde jag en av dina andra fina böcker. Jag är så kär i dina böcker! Kramen

      Radera