fredag 27 februari 2015

jag stöttar Sanna

En del människor inspirerar mig. För att de faktiskt pÃ¥ riktigt kämpar för en bättre värld och för att vi ska vÃ¥ga lita pÃ¥ vÃ¥r inre röst och möjlighet att läkas. Människor som vill att vi ska mÃ¥ bättre. Människor som vÃ¥gar stÃ¥ upp mot läkemedelsjättar och cancerfonden och allt vad nu de här välgörenhetsmakarna heter som tjänar storkovan pÃ¥ att vi blir sjuka och/eller är rädda för att insjukna i sjukdomar. Det kräver mod.
Men också för att de visat mig ömhet och empati när livet var svårt för mig. När jag insjuknade i cancer hörde Sanna av sig till mig. Jag har tidigare intervjuat Sanna. Bland annat när hennes bok precis kom ut. Oj, vad jag hade önskat att jag då förstod på riktigt vad hon sa. Men då var jag en stressad, hårt arbetande frilansare som just då jobbade som programledare för ett hälsoprogram och ensamstående mamma. Jag levde min stress. Men jag förstår nu, mer än 20 år senare hennes budskap. Och självklart ska jag gå på den här föreläsningen. Gör det du med.
Idag gör jag reklam på bloggen för den här fantastiska människan. Vi som inte har miljoner att annonsera för. Vi som inte har en stor marknadsföringsapparat bakom oss, vi behöver hålla ihop och stötta varandra. Jag stöttar Sanna. Vem stöttar du?

 
 Nya Självläkande människan


Sanna Ehdin Anandala avslutar sina 20 Ã¥rs föreläsningar nu i vÃ¥r sÃ¥ sista chansen höra henne! Hon ska sedan utbilda Självläkningsambassadörer som kan föreläsa och undervisa vidare – och du mÃ¥ste ha lyssnat pÃ¥ henne för att söka till den utbildningen.

Denna föreläsning presenterar den efterlängtade "Nya självläkande människan" – boken som sammanfattar hela Sanna Ehdin Anandalas hälsa- och livsfilosofi frÃ¥n hennes 35 Ã¥rs studier, forskning och personliga erfarenhet. För Självläkningen är grunden i allt – och alla kan stärka det friska och mÃ¥ bättre än du trodde var möjlig. Kom och bli inspirerad!

Varmt välkommen att bli inspirerad till ett ännu mer självläkande Liv!

Köp din biljetter Här
Biljetter till hela landet: Här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar