fredag 13 december 2013

tack för idag, tack för en underbart härlig dag

Ibland glömmer jag bort att jag varit sjuk. De dagarna har nu kommit. Det är så härligt. Så befriande. Att liksom oron, ångesten över att bli sjuk igen, för återfall liksom puttas undan. Skyfflas bort för det glada, roliga stunderna och dagarna. För livet som fortsätter oavsett vad som hänt.
Efter en dag fylld av möten, mötte jag upp Cissi och vi gick på julfest på teatern Brunnsgatan 4. Vi blev bjudna på en julshow, som var så skojig. Jag skrattade högt. Så himla härligt att få skratta. Det var som att sitta på första parkett på Roliga timmen och få serverat skojighet efter skojighet.
Förutom att teaterchefen Martina Montelius bjöd på nakenchock. Så hade Anna-lena Efverman knipskola, som var så skojig att jag nu kan lägga ner mina knipworkshops, eller ta till hennes knep.



Efter julshow och lite julkalas på teatern gick jag och Cissi och åt på Riche. Och min gamla barndomsbästis Cia jobbade som servitris. Tack för såna här bra dagar. Tack för en underbart härlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar