torsdag 4 juni 2015

Härliga retreat i Happy Hippiestil

Ni har väl sett om den superhärliga yogaresan till Mallorca? Det blir som en förlängning av sommaren. Jag kommer att ha yoga, finnas på plats, tillgänglig för samtal och yoga och knipworkshop på den mest fantastiska plats där Petra skapat sitt Paradis. Det blir två tredagarskurser. Två boostingretreats. Jag längtar så. Har alltid en längtan efter Mallorca, alltid haft sedan den dagen vi hyrde en fantastisk finca, i två veckor, jag och mina kompisar Cia och Cissi och alla våra barn. Ja, de blev många barn ihop, sex stycken faktiskt. Mallorca är magiskt. Både lugnt och vilt. Snällt och kargt. Vackert så man blir alldeles galen av det vackra. Därför känns det så där extra kul med den här resan.  resan arrangeras av Santani, Här hittar du info och anmäler dig

Yoga för livet : för kvinnor 40 plus (inbunden) Boken Yoga för livet
som kom ut 2010, och som kommer som nyutgåva i höst är också fotograferad på Mallorca en tidig morgon, innan alla vaknat i Porto Soller. Jag var där med Anneli och min svägerska Babette. Hur härligt hade vi inte det? Jobb och skoj. Vi åkte runt ön och fotade bland annat Sandra som driver Earthyoga inne i Palma. Och hennes mamma Kerstin som driver cas bernats  som nog är en av de vackraste fincor jag varit på.


I november kan ni åka med mig till en annan plats jag älskar, Goa i Indien. Här hittar du info och anmäler dig till arrangören Little palmgrove Där har jag blivit inbjuden av Eva som skapat sitt paradis Little Palmgrove. Så glad att kunna erbjuda också den härliga resan när vintern slagit till i Sverige och man kanske behöver lite sol på näsan och ladda med d-vitaminer. Det är ju som på bilden nedan jag trivs bäst. Barbent i flipflop på en strand, som en happy hippie.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar