tisdag 3 mars 2015

vårens första dag


SÃ¥ fint.
Min kompis Hella skickade mig det här. Det är så många som blir drabbade när en människa får cancer.
Det måste finnas en tröst i musiken också
och lyssna här
Tårarna rann när jag hörde Karins hymn. Så vacker. Ja, en av bandmedlemmarnas mamma hette Karin och hon överlevde inte den här jävla skitsjukdomen.



Igår kändes det som första vårdagen. Tänk vad man längtar efter våren. Längtar längtar. Till och med vårvindarna de friska känns välkomna.
Apropå vindar... Det stormar en del kring livsmedelsverket. Här är det Näringsmedicinsk Tidskrift som kritiserar deras gammeldagsa syn på hälsa

Och ni vet väl att ni fÃ¥r tio procent pÃ¥ bästa tänkbara kostillskotten om ni gÃ¥r in här och skriver YOGAVITA i kampanjrutan. Här kan du läsa varför jag valt att samarbeta med Greatlife



PÅ söndag ska jag prata om Yoga och mat - lyssna på din kropp på Gryningen. "Föreläsningen" eller samtalet som jag helst vill kalla det blev fullbokat på två timmar. Intresset för hur man kan tänka om maten och sin kropp verkar vara ett ämne som är glödhett. Jag har lovat att ge fler möjligheter att komma och lyssna och samtala med mig. Så håll utkik här och på Gryningens sida på facebook.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar