torsdag 13 juni 2013

jobbet med nya boken fortsätter

Vilket kul jobb jag har. Idag har vi plåtat två fantastiska tjejer till nya boken. Det flyter på så bra trots ösregn. Nu har jag och Anneli jobbat så mycket ihop att vi blivit som ett gammalt strävsamt par som knappt behöver prata om hur vi vill ha bilderna. Det blir bara toppen. Vi fick låna en lägenhet av några kompisar till mina föräldrar. En sån där lägenhet som jag själv vill ha med många och stora fönster, balkong och stora rum med högt i tak. Och mitt i stan också. Dessutom hade de massor med fina designmöbler från 60-talet.





Jag yogade lite på morgonen, pressade alla mina juicer. Ray fick med sig en grön smoothie till jobbet. Han säger att han mår så bra av det och det är ju det man gör. Prova. Drick lite gröna drinkar varje morgon i en vecka. Det är så märkligt, men det är som om kroppen saknat det. Köpte de här böckerna på adlibris Grönt för livet och Renee Voltaires Juicepower. Jäklarns vad det ska juicas i sommar på Björkö.


Nu har jag precis kommit hem från ett träningspass. Går lite i sån där klättermaskin, eller vad den nu  kallas, i ganska högt tempo, för att få upp pumpen på hjärtat. Sen gjorde jag några benövningar och mage. Tar det lugnt med armarna nu när jag tagit bort porta-carten. Det har ju inte riktigt läkt än. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar