onsdag 5 juni 2013

Dag 6 jag blir mer och mer rå

Dag 6 jag blir mer och mer rå

Vaknade och kände mig inte sugen på att yoga. Gjorde bara litegranna. Jag gör alltid solhälsningar typ varje morgon, för att solhälsningar måste ju vara världens bästa uppfinning. Helt klart.
Men att vara så här ren och äta så här bra och så allt som händer hela tiden. Jag är nog lite trött och längtar efter landetlivet. Så det blev solhälsningar och lite andra grejer.
Jag lyssnade på kroppen. Det är superviktigt att lyssna på den emellanåt. Jag har lovat den det. Den har utstått så mycket det här året. Jag tror den försiktigt lirkar sig ur stressen och chocken av vad den utsatts för.
Gick på akupunkturen på morgonen.
Och det är en så härlig känsla att känna sig så här frisk som jag känner mig nu. Jag lovar att jag kommer att ha så bra värden på mitt hjärta när den här månaden är över. Det bara måste vara så.

Det går bra med maten, snarare är det så att jag undrar hur jag ska klara det när jag inte får maten levererad. Men Josefine har lovat att hjälpa mig med recept och lite hur jag ska tänka. Jag tror att mitt matliv kommer att ändras, im getting more and more raw. Nu är det många dagar som jag inte druckit kaffe. Det går, men man märker hur mycket vi på nåt sätt byggt upp vårt sätt att umgås med antingen kaffe eller alkohol. Och väljer man bort det, så blir man lite som ett ufo.



Idag hade jag möte med de här tjejerna Mia och Jenny. De har ju hudvårdmärket Moonsun. Som är det bästa hudvårdsmärket jag vet. Jag är dessutom taleskvinna för Moonsun. Jag har använt deras produkter i sex eller sju år nu. Och min hud blir verkligen ledsen om jag byter. Jag ska börja skriva på deras hemsida och vi planerar lite roliga grejer ihop, så håll utkik.




 Min middag, som var  väldigt mumsig



Mitt matschema idag

FÖRST UT: Citronvatten med bergssalt. 1 probiotika, (1 D-vitamin - jag har överskott på D-vitamin så jag tar bort den, 1 Selen
FRUKOST: Chai chiapudding, hallon & nyponsylt till det 1 Cellenzym
LUNCH: Supersallad dressing sprinkle. Misosoppa. Till det 1 cellenzym
MIDDAG: Skogssvamp, spicy quinoa, gojketchup. Till det 1 cellenzym. Och fiberplus som blandas i 2,5 dl vatten. Och 1 tablett magnesium
Och vi ska också ta chlorellatabletterna och dricka mycket vatten och örtte.

Fick frågan om var mitt magnesium kommer ifrån. Just nu kommer alla mina kosttillskott från Innate och finns att köpa här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar