torsdag 25 april 2013

fullrulleTorsdag

Yogaretreatet på Björkö fylls på. Det är väldigt roligt. Finns bara några få platser kvar på vandrarhemmet, så boka NU, om du vill vara säker på din plats. Här kan du läsa mer om Yogaretreat på BJörkö

 Lite så här ska vi ha det på retreatet. PÅ Björkö är det fullt av räv, harar och bambisar. Längtar, hoppas vädret kommer att vara toppen.


Imorgon ska jag till Halmstad och hålla föredrag och jag är nervös. Jag är inte bra på att hålla föredrag. Jag är ganska bra på att babbla och prata om yoga i en yogasal, inspirera mer hands-on om ni fattar. Men att stå inför en publik, hjälp jag fattar inte, men då blir jag nervös. Babbla i tv, ingenting. Hålla låda framför en tv-kamera, blir inte nervös. Men prata inför publik. Borde lära mig det. Men nu håller vi tummar och tår för att det ska gå bra i morgon. Mitt problem är också att jag fortfarande har kemobrain. Ibland hittar jag inte orden, ni vet det blir lite stakigt. Sånt kan oroa mig, att jag ska glömma vad jag vill säga. När jag hade workshop i Viken, så berättade jag det och då försvann själva oron över just det. Ibland är nog anfall bästa försvar, eller hur säger man?

Just nu är det fullrulle i mitt liv. Tänk att man kan gå från noll till hundra på bara några dagar. Det är märkligt. Lite härligt också, eftersom jag längtat efter att vara i produktion. Jobba med människor, spåna ideer. Jag älskar mitt jobb. Som jag faktiskt inte riktigt vet vad det är, men en blandning av att hålla yogaklasser och skriva. Känns jättekul. Och jag får jobba med de jag tycker så himla mycket om att jobba med.

 På den där tiden när jag jobbade i tidningsbranschen lite mer, så sa en tidningsmänniska att mörka tjejer på omslaget inte säljer så bra. Jag kommer ihåg att jag alltid tyckte det lät så dumt. Jag retade mig på det. Jag säger bara; JAG VILL SE MER och fler balla, starka, häftiga, coola, roliga, smarta och spännande kvinnor på omslagen och att man inte tänker i någon sorts färgskala. Det är dessutom trist. En av de ballaste kvinnor jag vet är Ophra. 
 Hon är också en av världens mest inflytelserika kvinnor. Om hon säger läs den här boken, så blir den författaren miljonär. Skönt att hon för länge sedan satte sig själv på omslaget så att man i varje nummer kan vara säker på att hon pryder det.


Och hörrni, tänk på att rena ditt vatten: Erbjudande för er på VATTENRENING
Jag har en vattenrenare från Naturlig vattenrening sedan oktober förra året. 
Jag har G1 för Stockholm. 
Kostar 1890 kr (ink Moms). Om ni beställer vattenrenaren hos Naturlig rening, titta på deras hemsida, läs igenom allt och mejla dem på info@naturligvattenrening.se glöm inte att uppge Yogavita så får ni en extra kolinsats och en extra mineraliserare på köpet. Värdet på det är 184 kr. De här produkterna håller flera år, så ni behöver inte vara oroliga att de måste användas inom en viss tid. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar