onsdag 11 januari 2012

underbart mejl

Kolla vilket underbart mejl. Sånna häringa mejl värmer frökenhjärtat. Och jag är glad och tacksam att vi kunde kommunicera via bloggen, via ord och bilder och att hon hittade vad felet var.

"Hej Karin! Vill tacka dig så mycket för att du hjälpte mig att komma på vad jag gjort för fel i yogan. Så fel att jag skadade axeln och inte kunde yoga ordentligt på ett halvår. Tack vare din hjälp på Yourlife-bloggen fick jag kläm på att jag gjort fel i chaturangan (hur det nu stavas?!), haft händerna för brett och framför allt för långt fram, bilder som visade fel respektive rätt sätt/ställning fick tillsammans med dina förklaringar mig att förstå. Tack snälla, jag är så tacksam. Ikväll ska jag äntligen börja på klass igen, har väntat och längtat länge! Kram från Sophie "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar