torsdag 18 december 2014

this is green love


Det är en sån kick att hålla sin nya bok i handen. Igår fick jag ett förhandsex på posten. Så glad. Så glad att jag till och med gjorde en liten film. Scrolla ned så ser du länken.
Den blev så fin och jag hoppas ni kommer att gilla den. Och att den kan fungera som en omstart, ge dig den där kicksparken i rumpan efter nyår. När alla längtar efter ett hälsosammare liv och lovar sig själv att de ska börja träna, gå långpromenader, bli snällare mot sig själva eller vad vi nu önskar oss.

Här kan du bevaka på bokus
Här kan du bevaka på adlibris

Den här boken tillägnas alla som vågar och orkar testa något nytt, bryta mönster och välja ett grönt liv. Heja oss. Låt oss bli en grön arme!




This is green love

1 kommentar:

  1. Jag tycker detta är en riktigt bra bok! Jag har läst och recenserat den på min blogg blandbockerlivetmagin.blogg.se om du är intresserad. Jag ska absolut prova på detta, när min förkylning har släppt ;)

    SvaraRadera