onsdag 20 augusti 2014

Hjälp dem hjälpa

Jag utmanar er, lägg en hundralapp. Lägg så mycket du kan och vill, men hjälp min dotter hjälpa.
Min dotter Mira har jobbat ideelt ganska länge nu för RKUF Stockholm Syd. I somras hade de bland annat ett kollo för ensamkommande flyktingungdomar. Jag är väldigt stolt över min dotter och hennes kompisar som istället för att ligga på stranden, just jobbat ideelt. Här är deras sida på facebook
Jag har stött deras nya insamling för att hjälpa barn och unga i Gaza.
Gör det du med
Hjälp dem hjälpa.
Här gör du det



Röda Korsets Ungdomsförbund Stockholm Syd, Stockholm

RKUF Stockholm Syd

Vi inom RKUF jobbar för att barn och unga ska känna sig trygga och må bra. Med den här insamlingen vill vi göra det vi kan för att hjälpa alla de som drabbas av den kritiska situationen i Gaza idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar