söndag 18 maj 2014

hemma nu

Landade i ett så varmt Stockholm. Har varit helt fantastiskt att gå runt i flipflops och t-shirt större delen av dagen. Älskar sommarStockholm. Alla är glada. Tänk vad solen ger oss mycket glädje.
Vet inte om det fortsätter att regna i Montenegro idag, men det var kallt när vi lämnade i går morse.
Men vi har haft en fin vecka ändå, även fast vädret inte var vad man hade önskat, men å andra sidan visade Montenegro upp sin dramatiska sida. Det var otroligt häftigt att se.
Tack gulliga yogagrupp för en kul vecka med många skratt. Så många härliga kvinnor, nu fortsätter ni med solhälsningarna härhemma. Lova det!?



Världens bästa Anneli kom ner några dagar och vi tog lite bilder till nya boken som ska komma ut i januari 2015.
Följ mig på Instagram karinbjones heter jag där. Då kan du se mer bilder än jag lägger upp här.
Som typ den här nedan...

Ja, vad gör jag?


 Skönt att komma hem ändå, det första jag gjorde var att hoppa in i duschen och sedan gå runt helt insmörjd med Moonsuns beewax Oil. Nästan som om jag vaxade mig. Jag hade glömt min favoritinsmörjning hemma och hela veckan i Montenegro längtade huden kan jag säga. Slurp, sa det så hade nästan all olja sjunkit in i huden. I början av året vann Moonsun tidningen Hälsas guldäpple för den fina bodyoilen. Det var så kul. Det var samtidigt som jag fick mitt fina hederspris från tidningen Hälsa. Oljan är en klar favorit. Men så är den så fantastiskt härlig.

Apropå det dåliga vädret, just nu är det fruktansvärt på Balkan. Det här regnet är verkligen inget bra regn, läs här.  Det här regnet har skapat katastrof i stora delar av Balkan. Jag ber om ursäkt för min navelskådande egotrippade inställning till regnet i Montenegro. Jag hoppas självfallet att utgången inte blir vad de befarar med de olika minorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar