torsdag 26 augusti 2010

Tim Miller bloggar

Blev tipsad om den här bloggen igår. Tim Miller som bloggar. Tim Miller var den första västerlänningen som blev certifierad av Patthabi Jois att lära ut Ashtangayoga och han har praktiserat tekniken i över trettio år. Intressant att läsa vad han skriver.
Den här bloggen ska jag följa tänkte jag, men upptäcker att jag är verkligen inte teknisk. Klarar alltså inte ens av att följa den. Egentligen borde jag gå en datakurs, men det skulle vara pinsamt att göra - eftersom de då skulle upptäcka att de måste börja från ruta ett med mig. Hm, jag använder min dator som en skrivmaskin.
Det är pinsamt, nioråingar är ju mer tekniskt begåvade än jag.
Men det var inte det jag skulle skriva om, här kommer i alla fall adressen till Tim Millers blogg; http://timmiller.typepad.com/blog/

1 kommentar:

  1. Karin - det är inte alls krångligt, man måste bara veta hur :)
    Gå in i din instrumentpanel, där ser du det du har lagt till på sidan, bland annat har du en gadget som heter Min blogglista. Du går in där och klickar på lägga till och då kommer en ruta upp där du skriver i den adress på den blogg du vill följa, som Tim Millers blogg. Spara. Och så är det klart! Hör av dig om det inte funkar. Kram

    SvaraRadera