fredag 28 november 2014

kom och yoga och knip

Fullerullemånad. Men bara skojsiga saker. Snart får ni veta. Men jag har att göra. Skriver manus och jobbar med tusen och en sak. Samtidigt som vi fixar i ordning nya lokalen. Längtar så efter att vårt kontor ska vara klart och jag ska ha en arbetsplats att gå till varje dag. Just nu sitter jag knappt på en linjals avstånd från sängen. Vi bor ju compact living i Stockholm. Jag både gillar det och tycker det är jobbigt ibland. Men nu kommer jag åtminstone flytta min arbetsplats från hemmet och det tror jag kommer att göra stor skillnad.




På tisdag mellan kl 18-20 har jag en Knipworkshop i Åkersberga på yogastudion Yogabolaget Mer info och anmälan här. Hoppas få träffa er där.

Och helgen 5-7/12 är jag i Viken, Skåne och har yoga, knipworkshop och bokprat på superfina Sans och balans Här hittar du info och anmäler dig. Det ska bli så fint att komma till Skåne igen. Få vandra lite längs havet. Skulle gärna äta lite Rawfoodmat den helgen, några tips?

Frisk och strålande hy - med bokenOch du har väl sett det braiga erbjudandet? Kolla här Ge dig själv en bra present, eller varför inte en bra julklapp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar