tisdag 11 mars 2014

Pressfrukost för Frisk och strålande hy-boken

Kom hem i natt från Gran Canaria och i morse var det upp och ha pressfrukost på Centralbadet i Stockholm för Frisk och strålande hy på naturlig väg. Här ovan är goodiebagen, som verkligen var härlig om man gillar naturliga grejer som gör en vacker inifrån och ut, men också utifrån...

 Vi var kanske ett trettiotal kvinnor i alla åldrar som bjöds på frukost och så klart en grön drink. De fick göra lite yoga ovh först bara sitta en stund med sin andning.
Lite  hur man kan "jobba" bort bekymmerrynkan

 Tänk att jag alltid är så nervös innan jag har workshops eller föredrag. Så rädd för att det som jag vill ska komma fram inte kommer ut ur munnen. Men så när jag väl börjar prata vill jag bara fortsätta berätta om hur man kan maximera sitt liv, äta bättre, må bättre, känna sig finare och härligare. Två av mina bästa vänner var där, vilket jag är så glad för.
 Och tänk att jag alltid är kortast, som här med tidningen Topphälsas utsända, som ville ha lite tips om hur man hittar halsmusklerna.
 Jag och Stephanie jobbade ihop på Wegelius Tv för massor med år sedan, nu driver hon den fina nättidningen The daily good
 Speglar till ansiktsyogan
 Här är jag med Kristina från tidningen Måbra, eller vad det Hälsa, nu känner jag mig dum. Glömmer namn, men aldrig ett ansikte
 Faktiskt ganska sköna badtofflor
 Och så Katarina från fina yogaklädsmärket Katarina Waldenström
 Mycket av våra spänningar sitter ju i nacke och axlar, så vi gjorde några sådana övningar också
 Och så parhästen numero uno, fotografen och vännen Anneli Hildonen, utan henne inga böcker
 Här är några av tjejerna på bokförlaget Semic. Eleonor som var redaktör för boken och förläggaren Annelie
 Min barndomskamrat Åsa (vi har känt varandra sedan vi var 4 år) och Cissi (vi har känt varandra sedan vi var 22 år) och så Ulla i bakgrunden, som också är med i boken
Kolla vilken goodiebag, båda mina böcker som jag gjort på Semic. En garshanvante för torrborstning och kokosolja från Stockholms bästa hälsokostaffär Gryningen. Bästa kosttillskotten från Greatlife och går ni in via den här länken och skriver YOGAVITA i kampanjrutan, så får ni 10 procent på ert första köp. Och så underbara c vitamin serumet från Moonsun. Och ett jättefint tygskärp från Katarina Waldenström. Tack ni som sponsade med fina produkter och tack alla ni som kom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar