torsdag 13 november 2014

letter from India



Så mycket känslor just nu. Är i Indien och ni vet ju hur oroad jag var inför min resa. Nu är jag här. Det är fantastiskt och precis som jag kom ihåg det. Jag bor hos Karolina i det här lilla huset på bilden. Mitt i den "stadsdel" av norra Goa där jag gärna någon gång i livet kanske skulle kunna ha ett litet hus. Jag har, ända sedan jag var här första gången 2003 för att yoga för Sharath tyckt att Asagao är så fint med sina portugisiska hus. Nu "bor" jag i ett.
Yogan är så bra, så utvecklande. Yogar för Joey Miles och Donna, de är så otroligt kunniga och jag hittar muskler och utmanar kroppen så där som jag längtat så efter. Jag är så glad att jag åkte hit. NI ska få veta mer, men nu har jag en tid hos min tandläkare. Igår rengjorde jag tänderna för 70 kr och nu ska jag laga en fyllning som lossnat för 150 kr. Och han är sååå bra. Har gått varje gång jag är i Indien.
Ville bara berätta, imorse fick jag reda på det här: Årets mappie
Så himla kul. Så fint att bli nominerad, känner mig så stolt. Om ni tycker att jag är en bra vardagshjälte så rösta på mig.
Och om ni vill se fler bilder från Indien följ mig på instagram, där hittar du mig under karinbjones

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar