torsdag 6 juni 2013

Dag 7 best breakfast ever

På den sjunde dagen upptäcker jag att det är så här jag vill leva. Jag vill äta mer raw. Jag mår mycket bättre. Känner mig bättre, liksom renare. Och det är en så bra känsla.
Idag åt jag den bästa frukosten nånsin. Ja ni ser ju mitt matschema.



FÖRST UT: Citronvatten med bergssalt. 1 probiotika, (1 D-vitamin - jag har överskott på D-vitamin så jag tar bort den, 1 Selen
FRUKOST: Krämig hampagröt med vaniljkokos, bär och mandelmjölk till det 1 Cellenzym & 1 One daily
LUNCH: Supersallad dressing sprinkle. Misosoppa. Till det 1 cellenzym
MIDDAG: Curry tandoori, blomkålsris, ruccola, blåbär. Och fiberplus som blandas i 2,5 dl vatten. Och 1 tablett magnesium
Och vi ska också ta chlorellatabletterna och dricka mycket vatten och örtte.

Fattar inte hur jag ska klara mig utan den här maten som är så god. Jag vill lära mig att laga raw på det här sättet.Hoppas hoppas Josefine kommer att ha någon form av matlagningskurser. Vill gå, vill gå.

Andra saker jag längtar efter är en Green star och en Vitamix. tror nästan att mitt Raw-liv är komplett då. Och så en liten torkugn för hemmabruk. Får börja spara. Grejen med just de här är att de har så starka motorer att man verkligen smular sönder allt och tydligen får ut näring mer än i andra blenders och juicepressar.



KOM OCH YOGA PÅ vårt yogaretreat på Björkö. Om du inte bestämt din sommar, så finns det två platser kvar på vår retreat, alltså för de som också behöver boende. Om du bor på Väddö men ändå vill komma med, hör av dig. Yogaretreat på BJörkö. Det kommer bli så härligt. Jag ser väldigt mycket fram emot det.
Är det inte härligt? Nu är sommaren här. Älskar det. ÄLSKAR DET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar