fredag 24 februari 2012

linnen från mysoreyogaparis

Urhäftiga, supersnygga Kia Naddermeier, som är en svensk fotograf bosatt i Paris och som driver ashtangayogastudion Mysoreyoga i Paris var hos tränade hos Charlotte på Odengatan nu i veckan. Hon hade ett så snyggt linne på sig. Så klart ville jag ha ett likadant. Det är Lovisa Burfitt som designat linnena. Och idag med posten kom två fina linnen (och en jättefin tygväska) med posten från Frankrike.







Och vet ni, det bästa är att 10 % går oavkortat till barnhemmet Ashadayaka Seva Childrens home in Mysore, India. Man blir alltså både snygg och har gjort en god gärning, kan de bli bättre?

Här försöker jag ta kort på mig själv med linnet, lovade Kia det. Det går så där, men det är snyggt, det är punkigt och jag känner mig som Kia, fast jag är en halv meter kortare och bredare, men glad ändå!

Läs mer om linnet och MysoreyogaParis här:Mysoreyogaparis




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar