tisdag 20 maj 2014

lite av varje

Here we go again. Den här gången om kosttillskott. Jag får så många mejl och frågor om hur jag äter och hur jag tränar och tänker. Många tankar om vilka kosttillskott jag äter.
Det kommer alltid att finnas olika åsikter om huruvida det är bra eller dåligt med kosttillskott. Jag väljer att följa min inre röst, som säger hjälp kroppen att läka. Jag vet ju hur bra jag mår. Det är viktigast för mig. Så känn efter lite själv. Hur mår du?
Jag köper bara mina kosttillskott härifrån.
Nöjer mig bara med det allra bästa. Vill inte att det ska vara några konstiga kemiska tillsatser, utan just så rent som möjligt.
Ni vet att ni får 10 procent på ert första köp om ni skriver in Yogavita i kampanjrutan.
Och ni har väl sett mina fina hudpaket som vi plockat ihop?
Lilla hudpaketet
stora hudpaketet
Minihudpaketet


Utslagen på en parkbänk i den vackra staden Kotor i Montenegro. Ta varje chans du kan till att vila, insupa trädens styrka. Träden som indianerna kallar de längsta av våra bröder.


Jag tror att Magnesium kommer att bli nästa kosttillskott som Livsmedelsverket kommer att gå ut med och säga att vi behöver tillskott av. Här kan du läsa om magnesium och här skriver Expressen om Magnesium

Jag äter Magnesium innan jag går och lägger mig. Och alldeles särskilt nu när det snurrar på fort i min värld. Fast å andra sidan tror jag det går ganska fort i allas världar just nu. Det är något med maj. Allt man ska hinna med innan sommar och semestern börjar. Maj är också fylld med kalas, studenter och en massa måsten, som också är kul. Helst vill man bara åka till landet och gräva med hink och spade typ. Men det går ju inte alltid.

Eller så lägger man sig tillrätta i baden-baden solsängarna, insvept i filtar och insuper havsluften och njuter av att vila i det fria. Om jag hade en balkong skulle jag sova middag där. Nästa lägenhet ska ha en balkong, så det så...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar