söndag 26 januari 2014

Oj, oj vilken vecka

 


Oj, oj vilken vecka. Först fick jag det fina hederspriset i Guld äpplet kategorin Hälsoprofil av tidningen Hälsa och så möjligheten att få prata om nya boken på Nyhetsmorgon i morse. Här kan ni se det inslaget  Jag har fått så många mejl, så många som har hört av sig och vill veta mer om oljorna. Jag lovar det kommer. Ni ska få alla mina tips. Mycket finner ni i boken såklart. Hoppas ni kommer att gilla den.

Frisk och strålande hy : på naturlig väg (inbunden)
 Här kan man bevaka boken på adlibris
och här på Bokus
Några har hört av sig och vill veta hur jag äter, hur jag tänker, hur jag tränar och vill att jag ska skriva en bok om det. En inspirationsbok. Tack snälla alla, vad ni är gulliga. Vem vet, så kanske det blir...

Förutom en skojig och lite småpirrig morgon, så fyller min pappa år idag. Så vi gick dit med en blomma och åt våfflor gjorda på bovetemjöl. Så gott. Och så klart min pappas favorittårta



Min mamma sparar på allt. Så vi gick igenom gamla kort.


Här är jag och pappa. Han blev intervjuad i tidningen VI och jag nästlade mig in och fick vara med jag med.




4 kommentarer:

  1. Väntar med spänning på din senaste bok, den är på bevakning! Kul om du lämnar några tips här också Kram till dig det är du verkligen värd//Rita

    SvaraRadera
  2. Härligt. Har läst en del av dina Yoga böcker som jag gillar skarpt. Nu kommer då oljorna som jag tror mycket på. Har nu googlat lite extra på olika oljor....spännande och lärorikt. Nu har jag lagt din bok på bevakning på adlibris också. MEN vad heter egentligen oljan ni talar om ni talar om på TV4...som dom smöjde dig med på rehabhemmet...nåt med sol olja? Uppfattar inte namnet. Take care från Maria

    SvaraRadera
  3. En sann inspritatör!
    Det känns så äkta, Du strålar.
    Inifrån och ut....fortsätt skriv.

    SvaraRadera
  4. åh så spännande med din bok! måste verkligen läsa den!
    kram

    SvaraRadera