söndag 12 augusti 2012

knipboken

Dagsform: Jag sov gott i natt. Men ganska slut efter gårdagen, som var jättemysig.
Men det blev lite sent. Efter middagen med alla yogisar, kollade vi på en film som jag fått av Alexander Medin och som han gjort; Mysore magic. Somnade vid elva och om man vaknar vid halv fem, så är det lite för lite sömn.


Anneli fortsatte att fotografera på morgonenträningen. Men idag kände jag mig inte så lätt, utan väldigt tung faktiskt. Min mens kommer och går. plötsligt försvinner den, för att komma tillbaka i världens kraft. Känns jobbigt att den är så lynnig. Tänker att jag kanske är på väg in i klimakteriet, att liksom cellgifterna skyndar på hela förloppet.
Efter morgonens yoga var det dags för mig och Anneli att jobba med andra boken, knipboken. Igår plåtade vi blivande barnmorskan Tina och idag var det dags för Carin som är pilateslärare. Just det, vi gör en knipbok för Bonnier Semic. Beräknad utgivning i början på nästa år.
Pino övervakar plåtningen.

Idag har vi jobbat så mycket att jag inte orkar skriva, eller ens prata. Så därför lägger jag upp ett par bilder som Anneli tog med sin iphone. Men boken är plåtad med vanlig kamera. De bilderna får ni se sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar