onsdag 17 december 2014

fåfängans inlägg

Det här blir ett fåfängans inlägg.
Jag har haft turen att inför bokomslag och ett par tidningsomslag bli sminkad av världens gulligaste och bästa sminktjejer Anna Fridh och Jenny Guerrero. De har lyckas få min hud att skina lite extra. Och det blir man ju så klart extra tacksam för.



 Som i somras. De här bilderna med Pino togs efter fotograferingen med min mobilkamera och det är inget filter. Men man ser ganska tydligt att Jenny, som sminkade mig den gÃ¥ngen lagt lite lyster pÃ¥ de höga punkterna i mitt ansikte. DÃ¥ ser det ut som att huden skiner lite extra.

När man sitter där i sminket, även om jag inte sminkar mig så mycket till vardags, vill jag ha alla tips. Så då fick jag höra historien om det här märket. Ett märke som både Anna och Jenny tipsat om.

LYSTER Cream Bronzer 40g
Och som  jag vill tipsa er om Manasi makeup 
Det är svenska Susanne som gjort den här superpopulära lysterkrämen, som tar slut så fort hon lägger upp om den på sin hemsida. Inga parabener, så lite skit som möjligt. Susanne har själv jobbat som sminktjej, men hon tyckte inte att sminkmarknaden var tillräckligt bra. Så då uppfann hon bästa sminket, för bästa looken.
Jag blir så nyfiken på den här Susanne. I ett och ett halvt år var den här lysterkrämen slutsåld och många stod och trampade och väntade på ny leverans. Nu är den tillbaka. Och självklart köpte jag en burk. Så nu ni, blir det en strålande jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar