fredag 12 juli 2013

lovely friday med Moonsun





När jag ser bilder från tiden jag gick igenom cellgifter kan jag bli alldeles tom inuti mig. Jag ser min skörhet. Jag ser min utsatthet. Men jag ser också mitt jävlaranamma, det där som gjorde att jag orkade, stod ut. Jag har svårt att se bilder på mig själv från den tiden, det är som om jag måste ställa mig utanför mig själv för att orka, för jag blir ledsen. Jag blir det också när jag tänker efter hur det var då. Hur jag mådde och kände. När jag liksom går tillbaka i tiden i minnet. Det behövs inte ens bilder, eller bevis på att jag sommaren och hösten 2012 bekämpade ett krig. Jag har alla minnen och bilder kvar i huvudet. Än har de inte bleknat. Vilken jävla resa jag gjort.

Ni läsare är en stor del till att jag känt mig glad. Det har varit så härligt och känt så snällt att få era kommenterar. Era hejarop. Deppiga dagar så var det som en stor kärleksfull kram att öppna datorn och läsa era inlägg. Jag tänkte tacka er lite genom att ge er ett härligt erbjudande.  Idag fredag och hela helgen fram till på måndag så har ni läsare av den här bloggen 15 procents rabatt på era inköp av Cleansing Oil, Flower Tonic, Vitamin C Serum och BodyLotion från Moonsun. Det enda du behöver göra är att skriva in Karin på din beställning, ja, där man skriver rabattkod. Härligt va? Dessutom bjuder de på frakten!

Och vet du inte vad du ska handla, så kan jag tipsa om lite mysiga grejer. Jag har  numera en liten sida på Moonsuns hemsida KARINS FINA TIPS, där kommer jag att då och då skriva mina tips för att må så bra som möjligt. Mycket hudvård. Här hittar ni dem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar