tisdag 24 januari 2012

vi går inte på det...

Är de inte märkliga de här före och efter-bilderna? Tror de verkligen att man ska gå på det? Och att man förändrar kroppen på 30 dagar, bara så där. Och varför har de alltid urdålig hållning innan de börjar med pulverdieten. Som om det är nåt magiskt med pulver... Du blir inte bara slank, du blir brunare och dessutom får du bättre hållning.


Jag känner mig trött på bantning. På dieter, på att de lovar stort och håller tunt. En gång gick jag på det här med pulverdiet. Åt Herbal life, men jag tror faktiskt att det var typ laxermedel i pulvret. Näe, inte min "bag" att byta en tallrik mat, mot en pulverdrink. Smoothies är okej, men det är inte en måltid. Jag vill tugga nåt. Känna att man äter.

1 kommentar:

  1. Tänker och tycker som du. Har ägnat en stor del av mitt liv åt att banta och det är många, många kilon jag har både tappat och fått tillbaka. MEN företaget ovan må vara urusla på bilder och sånt men har ett koncept som faktiskt funkar! Det är inte enkelt och lång ifrån roligt men det funkar som sagt. Tuff träning och bra mat är receptet och jag kan efter 3 veckor väga in mig 3,8 kilo lättare och 8 cm mindre i midjan. Det viktigaste är att utifrån mitt sätt att leva det, är att jag så sakta har börjat ändra mitt sätt att tänka.Och det är ju den mentala biten som är den viktiga när man ska förändra sitt sätt att leva. Men jag håller med om att marknadsföringssättet får bakläxa!

    SvaraRadera