torsdag 29 januari 2015

fantastiska magnesium

Jag har skrivit om det förr, att magnesium kommer bli nästa viktiga kosttillskott som vi kommer att uppmanas att äta. Och nu läste jag den här fenomenala artikeln om det fantastiska magnesium

Jag äter mitt magnesium varje kväll, eftersom det också gör det lättare att komma till ro. Jag älskar mina kosttillskott. Ni vet ju också att det är skillnad på kosttillskott och kosttillskott. De jag äter kommer från Greatlife och är vad man kallar wholefood. Jag nöjer mig bara med det bästa och vill inte få i mig en massa bulkämnen eller skit.
Jag samarbetar med Greatlife och du vet väl att du får 10 procent på ditt första köp om du fyller i koden YOGAVITA i kampanjrutan när du gått in via länken nedan. Jag köper alla mina vitaminer och mineraler därifrån.
Gå in här och handla

Jag lärde mig att man inte behöver äta mer än en handfull mat, därför är det viktigt att det man då stoppar i sig är av bra kvalitet. Kanske borde jag tillägga att jag äter en handfull hand med kosttillskott och de är så klart marknadens bästa.
Jag äter Q10, B-vitamin, Omega 3, E-vitamin & selen, Zink, Magnesium, D-vitamin. Hm äter jag nåt mer? Jo, probiotika från Innate response.

Jag har också satt ihop fina hudpaket med Greatlife, så gå in via länken så hittar du dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar