måndag 28 april 2014

världens gulligaste bilder

Vilken helg det blev. Solsken. Glädjen i det. Uteserveringarna är fullsatta.
Kaffe och solsken.
Stockholm visar sin bästa sida.
I lördags var jag på 50 års kalas och vi dansade. Det var så kul.
Idag är en skrivardag. Men ville bara blogga om världens gulligaste bilder.
Så gick jag in i min telefon, som åkte i golvet i torsdags när jag var alldeles groggy efter MR-röntgen. Telefonen har varit på lagning och nu skulle jag lägga upp en bild, och då upptäcker jag. 3000 bilder är försvunna. Mitt liv är borta.
Jag orkar inte.
Hur gör man?
Är de bara borta nu?
Jag behöver gå på kurs.
Minnen två år tillbaka är borta, eller är det ännu längre sedan?
Vad kan det betyda?
Jag har gjort flera detoxar. Det var kanske dags att göra en fotodetox, ett utsuddande av mitt cancerliv. Det kanske inte är så dumt egentligen?
Men om ni har nåt tips på hur jag kan få tillbaka mina bilder, snälla ge mig dem tipsen.





1 kommentar:

  1. Hade du någon backup alls Karin? Iphone via Icloud eller Itunes. Motsvarande för Android?

    SvaraRadera