måndag 18 november 2013

lite info

Oj, mitt förra inlägg engagerade. Det är kul. Jag älskar när ni kommenterar. Jag kommer att skriva mer om mina tankar, men i det här inlägget  tänkte jag tipsa er om mina knipkurser.


Knip Torsdag 28/11 kl 18.30-20.30 i Stockholm  Ett par platser kvar

Knip Tisdag 3/12 kl 18-20 i Norrtälje

Knip Söndag 8/12 kl 13-15 i Stockholm FULLTECKNAD

Knip Måndag 6/1 kl 15-17 i Stockholm

Knip Söndag 19/1 kl 13-15 i Stockholm

10-12/1 -2014 är jag i Viken och kniper och håller i yogakurs. Mer info kommer!


Här är jag och Hanna som var en av deltagarna på helgens Knipkurs. Ser lite smågalen ut.

I söndags var det fullmåne. Då brukar yogisar ta ledigt. och om man yogar varje dag, kan det ibland vara skönt med de här "ledigheterna". Så i helgen hittade man mig på gymet, lyftandes tyngder och kettlebells.
Lite Rocky över mig...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar