onsdag 25 september 2013

köp amelia




Bildtext: På JuicyJones drack vi gröna drinkar.

Vilken helg jag haft. Har varit i Barcelona med Cissi, en av mina allra bästa vänner. Kom hem igår kväll. Vi har haft så skojigt. Känner mig så glad och utvilad och utpratad. Det är helt fantastiskt att få så mycket tid med sin vän, gå igenom allt som hänt. Vi har gråtit lite, skrattat väldigt mycket, ätit glass i stora lass, juicat grönt, solat, badat och promenerat. Så toppenlyckat. Nu är jag tillbaka i ett urkallt Stockholm. Fint, men kallt. Blev snabbt påmind om att gå utan strumpor är ingen hit, försöker på mitt larviga sätt hålla kvar sommaren genom att demonstrativt INTE ta på mig strumpor. Men vem förlorar på det? Jo, jag. För man blir bara sjuk av det.

Idag fick jag senaste Amelia skickad till mig. Tada, fyra sidor om hur viktiga ni läsare varit för mig. En hyllning till er. Och i tidningen står det fel, det är inte "bara" 700 000 som läst min blogg sedan jag blev sjuk, ni är numera 800 000. Tack för att ni läser, tack för att... äh, köp tidningen nr 21, imorgon ska den finnas i handeln.

 Och det är sant, vissa dagar bars jag av all kärlek som bloggen gav. Bara så att ni vet det.

Kläderna jag har på mig är helt fantastiska. De kommer från Katarina Waldenström. Hon gör så fina yogakläder. Fina, fina. Jag vill ha allihopa. Katarina ger alla er läsare 5 procent rabatt på hennes fina yogakläder plus att ytterligare 5 procent går oavkortat till Yogamarathons insamling till BRO, Bröstcancerfonden. 

Bra va?! Allt ni behöver göra är att nämna Yogavita som promocode, så får ni rabatten och Bröstcancerfonden får också ett bidrag.

I Spanien såg det ut så här inför bröstcancermånaden.

 

2 kommentarer:

  1. Vad fint! Jag ska köpa och läsa. På M magasin har vi också en liten notis om hälsokryssningen.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej! Har länge velat börja med yoga, men det händer saker och man skjuter det på framtiden, så typiskt! Men för några veckor sedan börja jag och det .e så härligt, känner mig så lycklig. Läser just nu din bok, yoga för livet! Den är super, blir ännu gladare. Du inspirerar! Varmaste hälsningar från Åsa

    SvaraRadera