söndag 31 mars 2013

bildbonanza från Lanzarote

Jag är hemma i Sverige. Just nu på landet. Det är vår här. Jag är så glad. Allt, allt känns bra och härligt. Här får ni en liten bildbonanza från Lanzarote.

Här är jag på flygplatsen på väg. Håret växer och har någon märklig färg. Nästan lite spännande


Halvkepa, läsglasögon och solbrillor på varandra. Så här solar en snart 50åring

Iskallt hav


Så här ser det ut från sidan när man försöker läsa i solen

Värsta fina fullmånen inföll under veckan


Överallt bröst, bröst. Men dessa reades ut. Salt och pepparkvarn.
 Hotellet var ett "träningshotell". Jag testade zumba, pilates och fitdance. Fitdance = en massa steg och armkombinationer med hantlar till hög musik


 Här har jag fått lite sol på näsan

Här har nån stackare fått sju års olycka
frukost








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar