tisdag 22 maj 2012

bästabästa serumet


Nu har jag använt Moonsuns underbara fantastiska vitamin C Serum, och senast igår sa min man att min hud glänser, att den är så fin. Hur härligt är inte det att höra?
Och jag är säker på att det är för att jag bara använder Moonsuns produkter och gjort de senaste fem åren, skulle aldrig komma på tanken att ha något annat. Jenny och Mia, som skaparna bakom Moonsun heter, vet vad de pratar om. Det är så där insatta och medvetna om vad som är bra för en hud, och hur man på bästa ekologiska och mest naturnära sätt också tar hand om sin hud.
Tada, den här lilla flaskan är det som ger min hud extra mycket fukt, som extra mycket kärlek. En liten mirakelflaska. Ge dig själv ett mirakel ;)
Gå in och läs om Moonsun och deras produkter här: Moonsuns nykomlingar
Tjejerna har också behandlingar som man blir beroende av.
Jag rekommenderar å det varmaste.

1 kommentar:

  1. Låter spännande! Jag ska absolut prova Moonsuns produkter. Hoppas de passar min hud lika bra<3!

    SvaraRadera